10 كلید طلایی بازاریابی
نوشته شده توسط : فرزانه امینی

10 كلید طلایی بازاریابی

 

10 كلید طلایی بازاریابی



اگر شما فروشنده هستید یا اینكه تولیدی دارید یا به هر شغل دیگری كه با بحث فروش سر و كار دارد مشغول هستید، مطمئنا برای فروش كالا یا خدمات خود برنامه‌ریزی كرده‌اید. البته اگر این برنامه مكتوب نشده باشد، مسلما در ذهن خود برای این امر مهم یعنی فروش، برنامه‌هایی دارید.

10 نكته‌ای كه در ادامه از آن به عنوان كلید یاد شده از موارد اثربخش در بازاریابی و فروش موفق هستند، اما متاسفانه در اكثر مواقع در برنامه‌ریزی‌های بازاریابی فراموش می‌شوند. مطمئنا اكثر مواردی كه ذكر می‌شود، اگر به صورت كارآمد در سازمان شما اعمال شود و با دیگر برنامه ها تطبیق داده شود، می‌تواند كمك شایانی به فروش شما بكند. كدامیك از موارد زیر را شما به كار می‌برید؟ از كدامیك غفلت كرده‌اید؟

 

كلید اول

با زیاد كردن محصولات و خدماتی كه ارائه می‌كنید خود را از خطر تغییرات ناگهانی مصون بدارید. همچنین شما می‌توانید با داشتن روش‌های مختلف بازاریابی و فروش نیز از تاثیرات تغییرات ناگهانی در امان باشید. در این صورت اگر تغییری اتفاق افتاد مثلا رقیب جدیدی وارد بازار شد یا سلیقه مشتری تغییر پیدا كرد، شما فقط قسمت كوچكی از بازار خود را از دست خواهید داد و صدمه قابل توجهی به كل تجارت شما وارد نخواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب به آدرس زیر مراجعه کنید.

مرکز118

 





:: برچسب‌ها: بانک اطلاعات مشاغل تهران واصفهان , آگهی ها , نیازمندیهای همشهری , صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: